Vart hos Mamma, och lagat mat!

Nu har jag vart hos Mamma och hämtat papprena, vart inte så mycket att fylla i som jag trodde. Skulle typ bara skriva i mitt nummer och om jag haft några cellförändringar. Men nu är det gjort i alla fall, har även kollat min studieförsäkran och allt stämmer, så jag skrev min lilla kråka på den också.

När vi kom hem så lagade vi middag, spaghetti och köttfärssås, mm så gott! Så nu har vi fått mat i magen idag också. Ett sånt lyx, haha!

Nej nu ska jag göra lite detektiv arbete. Måste ta reda på lite saker m.m. för det här var droppen! Såhär kan man inte bete sig, så nu jävlar tar jag till hårdhandskarna. Vågar man inte öppna käften även fast man är över 30 och säga till sitt ex och hans barn att man ska flytta i från staden, till ett annat län dessutom, och ta med sig sitt gemensamma barn, då får man fan skylla sig själv! ÅH jag är så jävla arg! Det är fan MIN LILLEBROR det handlar om, man kan fan inte bara ta med sig ett barn och flytta utan att säga det till barnets pappa eller syskon!
Usch, det var droppen för mig. Nu ska jag ta tag i det här och försöka göra något åt saken!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0