Tiden sprang ifrån mig...!

Usch så fort tiden gick helt plötsligt. Nu är klockan helt plötsligt 22.15...
Har i alla fall suttit mestadelen av kvällen med min älskade SOLO tidning i högsta hugg och läst igenom hela den. Köpte den dock innan jul men har inte hunnit läst den förens nu. Eller jag hade väl glömt bort att jag hade den, men nu har jag läst igenom hela tidningen, har verkligen läst allt som stått i hela tidningen. Sedan så har vi käkat lite också, samtidigt som vi käkade så kollade vi på Let´s Dance med svärföräldrarna.
Så nu har vi vart sociala med dom också, efter det så gick vi ner och kollade på slutet utav Let´s dance.


Insåg nu att det kanske blev lite för mycket rosa på bloggen, men men det får vara. Jag orkar inte sitta och byta nu, satt hur länge som helst för att hitta en färg på texten som jag tyckte om. Men nu får det vara som det är. Det ska ju vara lite färg! Jag vill inte ha en tråkig blogg med knappt någon färg alls. Jag är inte sån som person, jag är glad och sprallig, och det vill jag spegla i bloggen. Hoppas bara att jag lyckas med också, även i det jag skriver :p

Nej nu ska jag göra något annat och inte få det här till ett jätte långt inlägg, d.v.s inte uppsatslångt som jag brukar lyckas med, haha :D

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0