Still no voice!

Börjar bli jobbigt nu att knappt inte ha någon röst. För att jag ens ska få ut ett ord så måste jag anstränga mig och ta i för kung och fosterland. Jätte irriterande måste jag säga. Jag orkar inte vara sjuk längre. Men så länge jag mår så här som jag gör så blir det till att vara hemma. Kan inte gå till praktiken och smitta ner alla. Dessutom så har dom halsfluss i butiken bredvid, så jag håller mig hemma så jag inte får det också. Måste i alla fall bli frisk till nästa vecka för då är det sista veckan av praktiken. Men är jag inte bättre tills på torsdag så får jag gå till sjukan så dom kan ge mig något så min röst kommer tillbaka.

Hur som så ligger jag själv här hemma i sängen nu. Thom är med Fredd och ska ta bort allt is och skit från ramperna som dom hade med sig till malmö. Så han lär ju bli borta ett tag, det lär ju ta sin lilla tid. Men men, då behöver jag ju inte prata i alla fall, haha.


Nej nu ska jag kolla på tv, eller ladda hem något att se på.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0