Sjukling..!

Idag så skulle jag egentligen ha börjat praktiken igen, men icke! Jag är fortfarande sjuk.
Jag lyckades att bli sjuk på nyårsafton på dagen, men kunde inte ligga själv hemma så jag tog alvedon och en varm dusch för att hoppas på att må bättre. Vilket jag gjorde tills efter 12 då började febern komma igen.

Och nu så har det bara blivit värre, i fredags hade jag bara satans ont i kroppen, feber och halstont. Men nu så har jag även hosta och har blivit jätte förkyld igen. Förkylningen hade kommit under natten till igår. Vaknade på morgonen och kände mig jätte snorig. Inte kul alls måste jag säga. Det vara knappt 2 månader sen jag var sjuk sist, innan det så hade jag inte vart sjuk på jätte länge.

Men jag och Älsklingen var på bio igår iallafall, för vi sa att vi skulle gå på bio och käka middag istället för att köpa julklappar till varandra. Så vi såg på Avatar igår, riktigt bra måste jag säga. Den kan jag verkligen rekommendera, dock så såg vi den inte i 3D. Men det var bra ändå.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla på en serie eller på tv så jag blir frisk. Är ju iofs ledig på onsdag så det är bara till en fördel för mig för då kanske jag hinner bli frisk och inte missar så många dagar. Men så länge min hals är så här så kan jag inte gå dit, kan inte stå i kassan utan att kunna prata haha. Min röst håller verkligen på att försvinna. Nej bädda ner mig och ta det lungt var det!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0