Morgon..

Började morgonen med att vakna av mig själv, VA?! tänkte jag, har inte Thom ställt klockan som han alltid brukar göra. Har han blivit sjuk?! Men det var skönt att vakna av mig själv i alla fall. Satte på Tv:n och kollade på våra bästa år. Sedan gick jag upp och gjorde frukost åt både mig och Thom. Sedan kollade jag på topmodel, och sedan på How i met your mother. Så jävla roligt det programmet är då, love it!
Nu sitter jag här vid datorn och halvkollar på alla älskar Raymond. Kan vara roligt ibland och ibland är det verkligen skit tråkigt..
Nej nu ska jag inte skriva en massa blaj om massa program. Nu ska jag göra något annat, busa lite med Thom kanske?! Retas lite, så han kanske blir glad, eller så blir han jätte arg på mig för jag stör honom när han spelar något på datorn :p

Nej göra något annat var det!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0