Mätt i magen!

Nu har jag precis vart uppe och käkat, så nu är jag mätt.
Blev lite rester från i tisdags, älgstek med klyftpotatis och världens godaste sås och svartvinbärsgelé! Mums :)

Under dagen så har jag bara slappat kollat på tv och på den nya serien jag laddat hem. Make it or Break it heter den. Den hade fått 8.0 på imdb, väldigt högt för att vara där, annars brukar det vara runt 6.
Men hur som helst så är den bra i alla fall, det är ju dock en riktig tjej- och ungdoms serie. Men jag tycker att den är bra i alla fall :) Fast jag tycker ju om sånt så det kan ju vara därför haha.
Men jag kan i alla fall rekommendera den, den handlar om ett par tjejer som håller på med gymnastik och deras familjer och allt som hör där till. Det är ju så himla häftigt vad dom där gymnsterna kan göra. Jag skulle också vilja kunna göra såna där volter och allt dom gör. Så coolt!

Nej nu ska jag nog kolla på ett till avsnitt av Make it or Break it, eller kolla vad det är som går på tv.


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppe och äter??? :)

2010-01-08 @ 00:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0