Hemkommen!

Kom hem för ungefär 30 min sen från sjukan. Det gick jätte bra, och jag gick t.o.m. in själv utan mamma. Men det var bara för det var Ann som jobbade, vilket var skönt. Jag hade aldrig gått in själv om det hade vart någon som jag inte visste vem det var. Men det gick i alla fall jätte bra, Ann satt och pratade med mig hela tiden. Hon märkte väl att jag var nervös. Men nu är det över, vilket är så jävla skönt! Nu är det bara provsvaren som ska komma om 4-6 veckor, men tror inte det är något fel eller så.

Gick hem från praktiken vid 3 idag, kände att jag inte hade ork till att vara kvar längre. Kände imorse att jag inte är riktigt frisk än, så det var nog dumt att gå dit egentligen. Känner att det har satt sig i bihålorna på mig nu, vilket är jätte jobbigt. Men ska i alla fall dit i några timmar imorgon, alltså så länge jag orkar. Åsa undrade vad jag gjorde där i morse när jag inte är riktigt frisk haha. Det var typ det första hon sa till mig. Men hon sa även att jag skulle ta det lungt. Så får hoppas på att jag mår bättre imorgon. Sov inte så mycket inatt heller för Thom var uppe och sprang och hade sig. Han hade tydligen jätte hög feber inatt, och höll på att snyta sig och dricka vatten titt som tätt och han snodde MIN KUDDE mitt i allt. Så morgonen var ingen bra start för mig, jag var jätte arg på honom för han hade snott min kudde och fört sånt liv så jag vaknade.

Nej nu ska jag fixa något att äta, håller på att hungra ihjäl!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars thom...

2010-01-11 @ 23:29:25
Postat av: Svar!

Äsch det är inte alls synd om honom!

2010-01-13 @ 16:05:26
Postat av: Anonym

Blir du arg på din pojkvän för att han är sjuk? Bor ni i lägenhet?

2010-01-13 @ 21:15:18
Postat av: Svar!

Haha nej jag blir inte arg på honom för att han är sjuk.. Jag blev däremot irriterad på honom för att snodde min kudde och väckte mig när jag skulle upp på morgonen, vilket han inte skulle.

Spelar det någon roll om vi bor i lägenhet eller inte?

2010-01-17 @ 14:59:18
Postat av: Anonym

Jag undrade bara hur ni bor... Trampade jag på en öm tå?

2010-01-17 @ 17:29:27
Postat av: Svar!

Nej du trampande inte på en öm tå. Men jag berättar inte vad som helst för anonyma personer :p

2010-01-25 @ 16:47:51
Postat av: Anonym

HAHAHA!!! Jag frågade om ni bodde i lägenhet? Inte vart..

2010-01-26 @ 21:17:18
URL: http://www.mongo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0