Fortfarande sjuk! SUCK...

Börjar tröttna rejält nu. Nu har den här jävla hostan satt sig i luftrören på mig också så jag kan knappt andas.. Både jobbigt och läskigt. Och jag är så trött på att vara sjuk, jag orkar inte bara sitta hemma hela tiden..
Men ikväll ska vi i alla fall hem till Mårten och äta middag med honom och Sillen, ska bli mys! :)

Haha Carro skickade sms till mig imorse också, hon har också blivit sjuk. Och jag tror jag kan ha något med det att göra. Tror jag kan ha smittat henne på nyårsafton.. Fast jag fick ju inte hosta på en gång, det fick hon.
Sitter även och väntar på att den lilla muppen ska skicka bilderna till mig från nyårsafton. Men hon är så seg, min lilla segpropp ;D

Väntar även på att få bilderna från Calle, men han är så seg på att svara :P Men jag fick i alla fall bilderna från Marcus idag. Och den jag fick först av var Rico, eller ja av mig själv haha.

Snart så ska Thom iväg och gymma med Calle, sen ska han hem till Calle och provspela på hans gitarr. Så då blir jag själv igen.. Men har laddat hem en ny serie som jag ska kolla på, så jag klarar mig :)


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0