:)

Tack för dragpålakanet Carro! Det kommer användas väl :)

Eftersom vi har ett dragpålakan just nu, som är blått tyvärr, och alla andra lakan bara glider av typ. Så var Carro så gullig och köpte ett till mig, efter hon fick reda på att jag var på jakt efter ett sådant förra veckan.
Och det här är vitt dessutom, passar till allt! Jag vill ha ett svart också, men det får bli en annan gång :p

Nu ska jag kolla på en ny serie som jag och Älsklingen började kolla på igår, Sons of Anarchy heter den. Första avsnittet var bra, så jag hoppas att resten av säsongen är det också.

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen med Älsklingen och kolla på serien.

God natt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: C A R R O O O <3

Yeah ;d Älskar drapålakan jag med :P



PUSS MIN SÖTNOWS ! <3

2010-02-06 @ 20:22:59
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0