Dålig sömn!

Usch har verkligen inte sovit någe bra inatt. Vaknade vid 12 av att Thoms telefon ringde, och då var det lika bra att gå upp. Jag kan ju inte sova hela dagen heller för då kommer jag inte kunna somna ikväll. Och ikväll måste jag ju gå och lägga mig i tid eftersom jag ska till praktiken imorgon. Och ska ju även till sjukan för det fruktade GYN besöket.
Usch vill verkligen inte, men det är något jag måste och det är ju vara att passa på när man ändå för en kallelse och det är gratis..

Ska åka till Mamma lite senare och hämta mina papper också. Kan ju vara bra att ha dom imorgon när jag ska till sjukan. Måste även fylla i dom, vad det nu är man ska svara på för frågor, det visar sig. Måste i alla fall se till att fixa det ikväll så jag har det gjort, för imorgon kommer jag inte ha tid med det och kommer även vara jävligt nervös imorgon också. Men ska i alla fall bli skönt att komma tillbaka till praktiken och få lite vardagliga tider igen. Jag kan ju inte påstå att jag har gått upp tidigt och så när jag har vart sjuk, så det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen. Dock kommer det bli mindre skönt på fredag och dom kommande 6 veckorna, då det ör tillbaka till skolan som gäller. Då måste jag gå upp senast kl. 7 på morgonen för att åka med 8 tåget härifrån. Det är verkligen ingenting jag ser fram emot, usch!

Nej nu ska jag gå upp och röka och kanske ringa min mor!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0