Dagen...

Idag har jag spenderat mesta tiden av dagen i soffan, har kollat på Men in Trees, och Nord och Syd. KOllar alltid på det på lördagar. Under tiden jag kollade på det så satt Thom vi datorn och Karin och Bengt sprang in och ut här hela tiden. Dem höll på att fixa i klädkammaren och ställde in alla julsaker och hade sig. Så nu har Karin fixat en till garderob till oss i klädkammaren också, plus att hon hittade en hängande garderob där inne också haha.

Jag och Karin var iväg för ett tag sen och köpte 2 hängande garderober och en hängande hylla, garderoberna hängde vi upp i taket i bastun och hyllan hängde vi upp utanför duschen. Det fixade vi när Thom var i brasilien, för annars hade vi aldrig fått göra det haha. Men han blev faktiskt glad när han kom hem. För nu ligger hans underkläder i hyllan precis utanför duschen! Mina också förresten, jätte skönt!

Kom hem för ungefär en timme sen från Mårten. Vi har vart där och käkat middag, fajitas blev det, och kollat på en film. Så nu sitter jag här, tänkte egentligen bara starta datorn och kolla mailen och liknande. Men jag fastnade här. Jag hade egentligen tänkt att läsa i mina SOLOtidningar idag igen men tror jag kanske struntar i det. Kanske sätter mig med dom imorgon, då har jag något att göra imorgon i alla fall. Fast måste åka hem till Mamma imorgon och hämta mina papper, måste ju ha dom tills på måndag på cellprovtagningen. Sen måste jag fylla i min studieförsäkran så jag kan ge den till Malena (min lärare) när hon kommer och hälsar på på praktiken. Så kan hon ta med den till skolan så dom skickar iväg den så jag får mina pengar. Just det! Måste komma ihåg att köpa busskort också, för nu börjar ju skolan igen, så nu måste jag ju ha det! Hmm, det är ett annat problem, för måste jag få pengarna så jag ens kan köpa ett busskort.

Nej nu ska jag göra något annat!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0