Bröllopsfest igår!

Igår var vi som sagt på bröllopsfest, Marcus och Zabenis. Hade det jätte trevligt men tiden bara sprang förbi, helt plötsligt så hade nästan alla gått hem. Först så blev det lite mingel och det bjöds på champange, sedan blev det middagsbuffé. Det var super gott, sedan såg vi på en liten bröllospvideo, dock med lite tekniska problem så det blev inte hela. Under tiden som vi kollade på bröllopsfilmen så åt vi tårta, och det måste vara den godaste tårtan jag ätit i hela mitt liv! Det var vitchoklad moussé tårta (tror jag?) med hallon och blåbär! Åh den var så himla god så det går inte att förklara! Det verkligen kn*llade i munnen på mig när jag åt den.

Men men vi hade det i alla fall jätte trevligt, kom hem runt 1 tiden ungefär. Det tar ju inte så himla lång tid att gå hem från skärgårdshotellet för oss. Sitter just nu och väntar på att Zabeni ska logga in på facebook så vi kan snacka lite och byta nummer. Ska fika med henne någon dag i veckan när jag slutar tidigt, passa på när jag ändå är i haninge liksom. Hon är en sån himla gullig tjej, jätte trevlig och söt.
Det är ju alltid kul att lära känna nya människor också :)

Nej nu ska jag göra något annat, börjar bli hungrig..

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0