Vill att det ska vara fredag nu!

För då kommer min släkting, mammas kusin, hit och ska hämta sin hundsläde. Jag har inte träffat henne på flera flera år. Ska bli jätte kul att få träffa henne igen efter alla år :)
Dessutom är nog Lena den som jag tycker mest om av alla släktingar :p

Det är synd bara att inte barnen följer med, tror dock att den yngsta dottern följer, vilket är jätte roligt i såna fall. Ser verkligen fram emot det och vill att det ska vara fredag nu. Hoppas bara på att jag slutar vid 11-12 så jag kommer hem i tid så jag hinner träffa henne ett tag. Hon ska tyvärr åka tillbaka till Sunne vid 17 tiden och hämta upp ena dottern på vägen hem.. Slutar jag inte då så åker jag hem senast 13 så jag hinner träffa henne, haha. Vi har ju bara redovisningar och utvärdering av kursen på fredag så jag tror inte att det kommer ta så lång tid som det är planerat på schemat. Tror nog vi kommer sluta runt 12 i alla fall.

Nu ska jag göra natter och krypa ner i sängen med min Älskling och kolla på Arkiv X. Missade det igår för vi skulle kolla på film, the invention of lying, men jag somnade. Så till slut sa Thom åt mig att gå och lägga mig i sängen och sova istället för i soffan. Men nu är jag skapligt utvilad i alla fall. Dock har jag fortfarande väldigt ont i ryggen och min förkylning sitter kvar. Så kroppen mår ju ändå inte så bra och behöver all sömn den kan få. Det tröttar ut att vara förkyld och hostig och ha så satans ont i ryggen.

Nej göra natter var det ja!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0