Sjuk... Har inte tid till det!

Usch, nu har jag gått och blivit sjuk igen.. Fast jag överlever väl det är inte så farligt den här gången. Nu har jag bara så sjukt ont i halsen och hostar, snorigheten börjar komma sig på sakta men säkert. Har suttit och nyst en massa nu ikväll. Och jag har verkligen inte tid att vara sjuk den här veckan.
Jag har ett grupparbete som måste göras, ett prov, och ett besök på coop konsum med butikschefen i V-H inför grupparbetet och till sist en redovisning på fredag.
Och på fredag måste jag verkligen vara frisk för då ska min mammas kusin Lena komma hit, och jag måste träffa hene för jag har inte träffat henne på flera år. Och hon är ju så himla underbar! :) Man kan inte göra annat än att bara älska henne!

Nu ska jag få med mig Thom och krypa ner i sängen, måste sova efter våran uppesittar kväll hos David och Sara i natt. Kom hem efter kl. 7 i morse, och då kom vi inte upp för backen ända till oss så vi var tvugna att ställa hos oss grannen, och innan vi kunde göra det så var vi tvugna att skotta så vi kunde köra in bilen utanför grannens garage. Fast å andra sidan så somnade jag efter andra matchen på ufc så jag sov typ 2-3 timmar hos Sara och David i alla fall. Sen sov vi till ungeför kl. 12 imorse. Eller det var då jag kollade på klockan, jag hade vart vaken ett tag då.



Du är den jag vill leva mitt liv med!



Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr så är det väl samma från hans sida..

2010-02-21 @ 23:38:28
Postat av: Emma

Vadå tyvärr?

2010-02-23 @ 21:27:10
URL: http://emtis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha :)

2010-02-24 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0