Återförening! :)

Kom hem från skola för ett tag sedan och har hunnit äta lunch, och pratat lite med Linda om hur vi ska göra.
Min kära barndomsvän har nämligen flyttat tillbaka hit till Nynäs, efter 4 år i Laxå.
Så idag ska vi träffas för första gången på 4 år, förutom en dag för kanske ett år sen eller mer.

Det ska bli hur kul och mysigt som helst, jag ser verkligen fram emot det! Vi kommer ha så himla mycket att prata om så det är helt sjukt. Kommer nog inte kunna beta av allting på en dag, haha. Senare kommer Vanessa också efter hon slutat i plugget. Det är synd att varken Michaela eller Paulina kunde träffas idag. Men det får vi ta nästa vecka förhoppningsvis. Paulina kunde i alla fall nästa vecka. Ska prata med Linda och Vanessa om det idag.

Kommer även få se/träffa Lindas nya tillskott i familjen hennes lilla son Lukas. Hennes dotter Wilma har jag redan träffat. Henne träffade jag när vi träffades sist. Och det barnet är hur gulligt som helst. Och hon var jätte mysig, satt och pussa på mig hela tiden när vi var hemma hos min mamma och fikade.
Ska bli så himla mysigt att få träffa Linda och hennes barn. Man får ju passa på att mysa med andras barn eftersom jag inte har några egna. Då får man låna andras tills man skaffar sig ett eget/egna barn.

Nej nu ska jag göra mig iordning lite så jag är klar när linda ringer och är på väg hem från centrum.

Bye bye!



Linda och Jag                                     Linda

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet det är helt sjukt ! Men de flesta är faktiskt lättare än vad man tror ;). Testade på en hel del igår :D hahaha !

2010-02-08 @ 14:32:13
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0