Halmstad!! :D

Igår så kom Mats och Micke ner hit och körde lite. Sedan så åkte vi hem till oss och köpte med oss pizza och kollade på fmx filmer. Sedan så sov dom över här inatt också. Skönt med huset fullt igen för en gångs skull. När Jag och Thom kom upp inatt så satt Micke redan vaken i köket och hade vart ut och åkt lite och köpt kaffe från Shell :)

Snart så ska vi åka ner till Halmstad också! Jag bara LÄNGTAR tills ikväll när vi är framme. Jag och Thom ska bo hos Moa och Albin. Ska bli hur mysigt som helst! Har saknat Moa utav bara sjutton. Dock så var dom ju här i början av sommaren, men ändå :P Någon dag nu så ska jag och Moa ta oss till Ullared (Gekås) också :)
Har inte vart där på typ 1½ år nu.

Well well, det blir inte en så jätte lång vistelse, vi åker hem igen på torsdag eller så. Vi måste vara hemma till helgen. Men då åker iaf Mats och Micke upp med oss. Eventuellt Albin också, vilket jag hoppas så att Moa följer med också :)

Nu så ska jag göra i ordning det sista för nu så ska vi nog snart åka..

Hoppas alla får det bra, för det ska jag ha iaf :)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0