Underbar dag, sol och underbara vänner!

Idag har jag haft en otroligt mysig dag. Har suttit ute i solen hela dagen med mina underbara vänner Paulina och Linda! Det kan inte bli bättre. Vi började med en fika på Jannis ute i den sköna vårsolen. Satt där från halv 12 till 2 ungefär. Sedan gick vi och hämtade Lindas busfrön Wilma och Lukas på dagis. Träffade hennes sambo Anders. Sedan gick vi ner till hamnen allihoppa och åt glass.

Satte oss vid lekparken i hamnen vid Rotundan och kollade på när barnen och Anders lekte. Jag, Linda och Paulina fortsatte att prata där och solade en massa. Det blev en himlans massa pratande måste jag säga. Men så är det alltid, vi har alltid så mycket att prata om.

Så nästa vecka så ska vi göra om det och gå och prata med C om V, så det får vi se hur det går också.


Imorgon så åker jag, Thom och svärföräldrarna till Ripa MFK som ligger i Kristianstad i Skåne. Vi ska dit och kolla på SM som Fredd ska vara med och köra i på lördag. Och så hoppas jag såklart på att få träffa min farbror, hans fru och mina kusiner när jag ändå är där nere. Dom bor iofs i tomelilla men jag hoppas dom kan komma till mig. För jag har inte träffat dom på 7-8 år ungefär..

Well well hade väl inte så mycket mer att skriva, borde packa också.. Men jag orkar inte just nu..

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0