Massa att göra!

Idag har jag en massa saker att göra, eller så många kanske det inte är men det känns som det i alla fall!
Jag ska börja med tårtorna till imorgon, och börja med älgsteken som också är tills imorgon. Handla det sista som behövs till imorgon.. Tvätta lite kläder, städa iordning lite, sätta igång diskmaskinen så vi har rena bestick m.m. tills imorgon. Kasta gammal mat som står i kylskåpet och tar plats, jag måste ju få plats med tårtona och älgsteken.

Sen är det säkert fler saker som jag ska fixa tills imorgon. Hade tänkt fixa mina naglar också, för det vet jag att jag inte kommer hinna göra imorgon.. Så det är lika bra att fixa det man kan idag helt enkelt. Nej då kanske man ska sätta igång så man får något gjort idag!


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: C A R R O O O <3

Hihi ;d Okej :P



PUSS <33

2010-04-02 @ 14:54:00
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0