Bilder istället för text.

Tänkte inte skriva så mycket idag, har inte sån stor lust/ork till det.. Men jag tänkte i alla fall bjuda på lite bilder från förra söndagen när Jag, Thom, P-O och Nylund var hemma hos Mamma och Stefan och käkade påskmiddag och hade det super mysigt med vin, nubbe, god mat, bästa sällskapet man kan tänka sig och såklart världens bästa familj!

För jag bara ÄLSKAR mina syskon! Ja, jag älskar ju såklart hela min familj (Thoms inkluderad eftersom det också är min familj nu). Det finns inge bättre familj, jag skulle göra allt för min familj! Det går inte ens att förklara med ord!

Så här kommer bilderna, jag bjuder på en del som kanske inte är så vackra!




Haha kanske inte världens bästa bilder, men vi hade mysigt och väldigt roligt i alla fall!
Och det är det som är huvudsaken!

Dock så finns det inga bilder från min födelsedag, men men..


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0