Lördag 14/11-09

Igår så var jag och Thom hemma hos mamma och firade Jonas för andra gången, fast nu med släkten. Alltså var farmor Ulla och Ove, Anders och Nicklas, Kjell, Emma, Lisa och Klara där.. Vi hade det mysigt och fikade och åt tårta. Sedan så satt vi i soffan och kollade på Klara när hon klättrade över alla och skulle mysa med Jonas.

Det blev så att Thom och jag käkade middag där igår också. Det är ju alltid gott med Mammas mat :) Men vi hade det jätte mysigt vi i familjen sen. Jag satte mig också vid min dator som jag har där och kollade på en massa gammla bilder som jag inte har på min laptop. Men jag ska ta mig i kragen någon dag när jag orkar och föra över en del, eller dem flesta, till den här datorn.

Hur som helst vi åkte därifrån någon gång vid halv 9 tiden ingefär och skjutsade Jossan till gröndalsviken för hon skulle möta Madde (våran kusin). Sen drog vi till konsum, och sedan hem. Vi satt hemma ett tag sen kom Per, Mårten och Anders så vi satt här allihopa hela kvällen och drack lite cider och öl och kollade på UFC galan som var igår..

Idag har jag bara slappat och kollat lite på TV och så.

Nu ska jag dra upp och äta med min Babe, det blir chilli con carne idag, mums! :)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0