16/11-09

Sitter just nu och kollar på Ullared som går på kanal 5. Haha lite roligt är det. I varje program så har man fått följa en kvinna som är där med sin familj en vecka varje år och shoppar, och hon shoppar nästan varje dag. Hon köper saker för ett helt år framåt. Sjukt mycket hon handlar för, en dag gick på ungefär 25 000 kr. Det är faktiskt lite att ta i med. Men det är ju hennes val så att säga.

Dagen idag har spenderats med Sara :) Vi var ute på Lövhagen och var ute och gick och Leo fick leka av sig lite. Sedan har vi vart hemma hos henne och gjort lite bus, sen drog vi till Al Porto och käkde mat. Sedan var Sara så söt och skjutsade hem mig:)




Imorgon ska jag till skolan och träffa mina sötnosar också. Ska ha textilkurs, så himla intressant var det förra gången så jag hoppas att det blir lika intresssant imorgon också. Måste göra läxan som var tills imorgon också, och ladda min mp3 inför tågresan. Dock så slutar jag kl. 17 tror jag som förra gången. Känns ju lite surt att sluta kl.17 och vara hemma kl.18. Men det är sådant man får ta helt enketl, det är ju iallafall intressant :)



Nej nu ska jag fortsätta kolla på Ullared och göra läxan, sedan ska jag kolla på "Mamma till en mördare" som går på tv 4 kl. 21.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0