Uppdatering om helgen!

I torsdags så åkte vi ju till Skanssundet (skansholmen) vi hade det väldans mysigt, jag och Thom fick en egen liten stuga, haha skit söt var den. Karin, Bengt och P-O bodde i husbilen som de hade parkerat precis vid vattnet och vid färjan. Så i fredags morse käkade vi frukost på stranden, såå mysigt. Vi fick dock inte se någon brasa i torsdags för de var så dåliga så de kunde inte ens tända på den, men fyrverkerier blev det och färjan som dansade ute på havet :)
Fiskat strömming har vi gjort också, och jag fick faktiskt napp, för en gångs skull :D

I fredags så käkade på restaurangen där, värsta finmiddagen, det blev entrecote med nån potatis pure, anklever, rostad lök, någon sås och morötter. Visst det är värsta finmiddagen, men det var fan ingen höjdare ialla fall, jag har faktiskt ätit en godare middag. Thom tyckte väl samma sak om just middagen. Men nu har man ju i alla fall provat på det.

Vi kom hem rätt tidigt i lördags så då var vi hemma ett tag sen åkte vi upp till banan och fick med oss Nylund också, så han och jag körde lite mini. Sen bar det av hem och duscha och göra sig iordning snabbt som attan för att sedan gå till rotundan och käka middag och dricka lite gott :) Sen efter det så gick vi hem och hämtade lite sprit sen hem till Döden för lite festande. Sen hamnade vi även på Telegrafen också, där spelade ett band som hette Hoffmaestro riktigt bra var dom faktiskt. Sen blev det hemgång vilket tog ett tag för jag och Thom fick vänta i en evighet på Per. Men det gjorde inte mig så mycket för lilla Emma hade lyckats att bli jätte full, fattar inte ens vad jag hade fått i mig för att bli så full som jag var, inte Thom heller. Det hela är ett mysterium.

Igår kväll var vi även hemma hos Per också och käkade oxfilé med potatiskroketter med rödvinssås och beasås, med vitlöksbaguetter till, såå mummsigt :D Efter det blev det lite myspys kväll här hemma bara jag och Älsklingen. Och nu är han hos Fredd och kollar på supercrossen från i helgen. Jag pratade nyss med Jennie också, sitter och försöker planera en tjejkväll i helgen, var så länge sen alla vi tjejer träffades samtidigt. Så eftersom jag är själv här hemma i helgen så tänkte jag försöka dra ihop en tjejkväll här. Hoppas på att det lyckas :D
 
Nej nu ska jag sluta skriva massa blaj. Här kommer några bilder från i helgen.

         


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut som ni har haft det mysigt i helgen iaf :)

2009-05-04 @ 21:29:47
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0