Tråkig måndag!

Usch vilket väder vi har det! Man blir ju inte alls peppad till att göra någonting i det här regnvädret.. Thom är iallafall på Uringe och kör cross med Fredd just nu, så jag tänkte att jag ska kolla lite på min serie. Man får ju passa på när han är borta och inte stör en :p Fast nu kom jag på att jag inte hinner kolla på min serie för 90210 börjar ju om 30 min :p

Hur som helst så gick minigolfen hyffsat igår, det var ju trots allt första gången för säsongen :p Så man får väl klaga på det lite... Vi blev i allafall ett helt gäng Thom, Jag, Per, Mårten, Nylund, David, Calle och Johanna. Efter vi hade spelat klart så drog vi hem till Mårten och käkade mat och killarna spelade UFC spelet som kommer ut imorgon, jag spelade en gång. Men jag tyckte inte att det var så jätte kul när man inte bara kunde trycka på vilken knapp som helst :p

Efter det så var jag och Thom tvugna att skynda hem och lämna tillbaka filmen vi lånade i fredags och passade på att hyra The Spirit som vi velat se ett tag. Sen drog vi ut till Oxnö (torö) till Fredd och Linda och kollade hur det gick för dom. Med tanke på att dom flyttat in i helgen och huset inte är 100 procent klart. Men det såg ändå hyffsat ut.
Efter det så drog vi hem och kollade på Wipeout sedan på filmen, men den var inge bra så jag orkade inte kolla mer så jag vilade istället :p

Nej nu ska jag hoppas på att Älsklingen kommer hem snart och snart kolla på 90210.



Jag Älskar dig Thom Johansson! <3


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: CARROO

Ja :P men jag visste ju inte det heller <3

2009-05-18 @ 19:39:16
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0