Slapp!

Det blev en rätt så lång kväll hemma hos Mårten vi var väl inte hemma förens 12-1 någon gång där. Men det var mysigt i alla fall. Så när vi kom hem så la jag och älsklingen oss i sängen och kollade på Fråga Olle som vi hade missat tidigare på kvällen.

Idag har det var lite utav en slappar dag. På förmiddagen var vi bara hemma och slappade sedan runt 1 tiden så åkte jag och Thom upp på sweet för han skulle köra, men vi var tvugna att vänta på att Fredd skulle komma så då käkade vi lunch där uppe och låg i minirampen och solade. Sen åkte vi hem runt 5 tiden duschade och gjorde oss iordning. Åkte och handlade lite mat och så sen grillade vi här hemma med Mårten, Per och David och hade en mysig middag. Som dessutom blev jätte god! Sen så drog alla runt 9 tiden så nu sitter vi här vid varsin dator och lökar. Och jag kände att jag blev jätte trött.

Om ett tag ska vi kolla på film och nu har jag inte så mycket mer att skriva :p


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0