Seeeg!

Har vart en fullspäckad dag idag. Först så drog vi till Per och mötte upp alla där. Sedan drog vi till hamngrillen och käkade lunch. Sen till Rotundan och spelade minigolf vilket tog ett tag. Efter det så gick vi och tog en glass, sen drog de flesta hem. Förutom jag Thom och Per som drog och fiskade. Fick en  himla massa strömming, men jag fick den största :) Dock så fick ju Per en torsk också. Men jag fick iallafall den största av strömmingarna.

Sen kom Per föräldrar och sa hej och pratade lite när vi satt och rensade fisk, så kom David också och kastade två kast och fick ännu mer strömming. Nu sitter jag här hemma och kollar på en film och är trött som attan.

Känns segt att jag ska till skolan imorgon och upp tidigt. Men det är ändå kul att träffa alla igen nu efter 5 veckors praktik. Men det är lite synd att vi bara har 4 dagar den här veckan sen sommarlov. Men men that´s life.

Nej nu ska jag kolla på filmen och ta det lungt!


Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0