Onsdag!

Och idag ska jag hem till mamma och vara barnvakt åt en sjuk jonas, men vad gör man inte för familjen liksom? Igår hände det inte så mycket, jag låg hemma och kollade på min serie som jag följer hela dagen, det blir som en drog när man väl börjat kolla kan man inte sluta. Sen i måndags så fick vi finbesök hit också :) Rasmus från danmark kom hit och ska vara här hela veckan. Sen så var Flap här också och sov hemma hos oss.
Vi drog till Arena i måndags kväll och käkade pizza med alla grabbarna. Rasmus bara log när han såg mig, haha. Men vi hade det mysigt där, satt och snackade lite, det blev en jävla blandning med språk, lite svenska, lite engelska och lite danska :p Men så farlig danska snackar inte Rasmus iallafall, jag fattade iallafall allt det han sa just den gången, men å andra sidan tar han det på danska när det är lätt att förstå annars är det engelska som gäller.

Jaja hur som helst så har jag snackat lite med Aydan om tjejmiddagen nu och hon verkar på, Jennie med. Så det blir tjejkväll här hemma på lördag med tacos, ska bli mys :) Sen idag så kommer Jennie hem också :) Ska bli mysigt att träffa henne igen, sist så hann vi inte träffas så jätte mycket.. Får se om det kanske blir en promenad ikväll, men om jag känner Jennie rätt så kommer hon vara så trött :p

Jaja nu ska jag börja fixa mig lite så jag är klar tills Thom kommer hem och ska få skjutsa mig till mamma :D


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: CARROO

hihi :D <3

2009-05-06 @ 18:38:07
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0