Mysig hemmakväll!

Så blir det idag minsann! Jag och Älsklingen ska åka och hyra en film snart och kanske något gottis :) Den här gången blir det att kolla på Body of Lies. Hoppas på att den är bättre än The Spirit i alla fall. Ska bli skönt att ha en mysig hemmakväll med Älsklingen idag eftersom vi ska hem till Mamma imorgon. För min älskade lillasyster Sandra fyller 18 år imorgon! Usch vad tiden går snabbt alltså.

Men det är ändå roligt att hon blir så gammal för då kan Systrami följa med mig på krogen när jag kidnappar henne och drar med henne på fester. Har tyckt så synd om henne när jag gjort det eftersom hon inte kunnat följa med ut och alltså måste gå hem när vi drar ut. Har även haft dåligt samvete för det. Men nu blir lillskiten stor så nu kan hon följa med storasyster ut på krogen :) Hade tänkt att ta med henne ut nästa fredag för då kommer Governor Andy och Kapten Röd till Telegrafen och jag SKA dit! Om jag så måste gå själv, vilket jag hoppas jag slipper :p

Nej nu ska jag åka och hyra film med min Älskling och ha mysigt med tända ljus och sånt :) Jag bara älskar att ha mysiga hemmakvällar det finns inget bättre. Sen när man tänder ljus så blir det ännu mysigare också. Sen blir det ju ännu mysigare när man har en sån man som jag har :) Världens underbaraste och goaste är han! och tänka sig, han är min och bara MIN! Ibland börjar man undra vad man har gjort för att ha sån tur som fått världens underbaraste kille.. Men nu när jag har han så tänker jag inte fundera på det, för nu är han min för all framtid och jag tänker aldrig släppa taget om honom!

Jag Älskar dig Thom! My life would suck without you!




Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0