Mysdag!

En heldag med Aydan igen blev det då :) Vi var iofs inte själva hela tiden. Aydan kom iallafall och hämtade mig, vi åkte och tankade och plockade upp Carro och köpte cigg. Sen åkte vi faktiskt till gymnasiet och hälsade på MArieh som blev jätte glad av att se oss, vi satt och snackade med henne ett tag i carex. Sen gick vi ner till vanliga skolan och pratade lite med Lotta, sen träffade vi Daniel också som även han blev jätte glad över att se oss och berättade att han hade tänkt på oss. Och att vi är såna som han alltid kommer att komma ihåg, och som kommer upp i hans tankar då och då, så söt! :)

Efter vi hade vart där så åkte vi ner till centrum igen för Carro skulle jobba, så jag och Aydan drog till Jannis och fikade och efter ett tag så kom Sara också, och där satt vi och snackade ett tag och hade mys :) Sen skulle Sara och jobba hon också så vi skjutsade henne till jobbet, och vi åkte och hämtade flickorna på dagis efter vi lämnat av henne. Sen drog jag hem. Och sen dess så har jag suttit här och skrivit ut massa papper och så inför min och Aydans idé :p

Jag hoppas verkligen på att det här kommer gå som jag vill nu. Nu är jag verkligen peppad för det här som fan! Så jag hoppas på det bästa bara.

Nej nu ska jag börja göra mig iordning så jag är klar tills Thom kommer hem och hämtar mig. När han kommer så ska han bara lasta av hojjen och så sen så ska vi åka till Mårten och så ska vi se till så vi får lite mat i magen också. Det blir pizza idag som vi tar med oss hem till Mårten, han har redan käkat den muppen :p

Nej nu ska jag göra ett ryck då!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: CARROO

Haha typ;)

2009-05-21 @ 09:32:13
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0