Inget bloggande igår..

Nope, det blev ju inte det för jag hann verkligen inte. Började dagen med älsklingen i sängen, för en gångs skull låg vi kvar en stund i sängen. Sedan åkte vi upp till banan var där några timmar. Sen hem en snabbis och hämtade mitt recept. Sen till bibblan lånade boken jag behöver sen till apoteket fick det jag skulle ha och köpte allergimedicin också. Efter det drog vi till Al Porto och käkade sen upp till Eneby igen. Thom och Fredd var med och körde lag KM (klubbmästerskapen). Det gick riktigt bra för dom faktiskt, dom kom 2:a Om Jonas Bodin och hans teammate räknades eftersom dom inte är klubbmedlemmar. Om det inte räknades så kom Thom och Fredd 1:a. Efter det så drog vi till Mankas garage för Thom skulle tvätta hojjen. Sedan hem och käka lite, kolla på fråga Olle samtidigt, sen duschen och sen sängen. Var verkligen tvungen att duscha för jag hade fan grus överallt.


Idag ska vi hem till Calle kl.18 på tårta för han fyller år.

GRATTIS CALLE PÅ 26 ÅRS DAGEN!

Nej nu ska jag kolla på The Secret Life of the American Teenager.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0