Huvudvärk så det skriker om det!

Var på banan redan halv 9 imorse för det skulle komma en 5:e klass från Stora Vika som Fredd och Thom skulle ha uppvisning för. Det vart väldigt lyckat och ungarna tyckte det var jätte kul. Massa frågor hade dom också, väldigt bra frågor måste jag säga, kan man inte tänka sig om 5:e klassare. Sedan blev det korv grillning sen blev det lite uppvisning i foampitten, efter det så fick ungarna hoppa i foampitten. Och det var ju en riktig hit måste jag säga! Alla ungarna tyckte det var jätte kul, men nästan alla kom fram till mig och sa att det var jobbigt och varmt :p
Vilket jag kan hålla med om det är väldigt varmt i foampitten och dessutom är det jobbigt att ta sig fram i skummet. Dessutom så var det ju sånt super duper väder idag, jätte varmt!

Vi var väl hemma runt halv 2 och då fick jag världens huvudvärk och la mig och sov ett tag. Och har haft huvudvärk sen dess och legat i sängen hela dagen, och det känns ju inte kul. Även fast jag har haft glasögonen på mig och tagit alvedon så har det inte hjälpt ett dugg, ska egentligen ta ipren mot huvudvärken fick jag order av läkaren om, men det har jag ingen så det fick bli alvedon. Så det är väldigt jobbigt måste jag säga, vet inte vad jag ska ta mig till. Blir galen om den här jävla huvudvärken jag hade för ett år sen kommer tillbaka. Jag klarar inte av det. Då tålde jag inte ljus eller ljud vissa gånger och hade sån huvudvärk så jag bara låg och sov. Men tydligen så var det inte migrän eller någonting neurologiskt.

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Navy CIS, love it! Sedan är det The Mentalist och efter det så är det Hell´s Kitchen med Gordon Ramsay, så det blir en fullspäckad tisdag med bara bra tv-program :D Så ska vi lyxa till det lite med popcorn också :)


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: CARROO

hiih :D

Det är nara os kriva upp volymen :P

här hörs det as bra :)

Love u ! <3

2009-05-27 @ 09:09:41
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0