God morgon!

Igår blev det inget bloggande för mig för jag var med min Aydan hela dagen och åkte bli fram och tillbaka och hit och dit. In och ut med ungarna i bilen, så ja det var en rätt hektisk dag och jobbig på olika sätt. Hur som helst så hade vi det mysigt i alla fall. Och jag tror att jag har bestämt mig lite angående vad jag vill göra i framtiden. Jag och Aydan pratade lite om det igår och nu är jag peppad som fan!  Hoppas att det går som man vill bara :) Men det tror jag nog.

Vi var även på Aydans pappas restaurang igår och käkade och kollade in en frisörsalongs lokal som är till salu i gubbängen. Men den var så liten och det gick inte att göra så mycket i den så hon var inte ett dugg intresserad utav den :p Men nu har vi kommit på en superbra idé så jag hoppas att det går vägen och blir som vi tänkt oss.

Idag blir det nog att umgås lite med tjejerna ska ringa Carro nu om ett tag och se om hon vaknat. Sen ringa Aydan för jag måste gå och köpa cigg :p Sen ska vi ringa Sara också, Aydan hade pratat med henne igår om att ta en fika idag, vilket låter super mysigt :)

Nej nu ska jag fixa mig lite och så! Hörs senare!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0