Dålig uppdatering igen...

Som sagt så har jag vart dålig på att skriva igen, men men sånt händer. Tjejmiddagen blev lyckad och väldigt mysig med massa skratt, bus och prat om gamla minnen. Vi skrattade så vi grät. Det var Jag, Carro, Jennie och Aydan :) Sedan blev det att åka lite bil med Aron och några sedan hamnade jag och Jennie på telegrafen och dansade och hade mysigt, och allt var gratis för oss också så då slapp vi göra av med pengar också :p Det var synd att inte Carro följde med bara.

Nu blir det inte ett så långt inlägg för vi ska snart dra ner till hamnen och spela lite minigolf :) Igår så blev det bara en mysig hemma kväll med älsklingen. Först kälade vi middag med Karin och Bengt sen drog vi och hyrde en film och åkte ett varv runt ringvägen. Så det blev en lugn kväll för oss. I fredags så var jag ute och åkte bil med Carro hela kvällen och Thom var hemma hos Mårten och spelade Guitar Hero :p Jag skulle egentligen åkt dit efter jag åkt med Carro ett tag men det blev hela kvällen, var hemma runt 12 halv 1 ungefär. Men vi hade det mys i bilen och bara åkte runt.

Nej nu ska jag sätta på mig lite med hyfsade kläder innan Nylund kommer hit. Skriver väl mer sen om hur minigolfen gick :p


Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: CARROO

Jo men som sagt så sa ni inget om gratis inträde, och ni sa att ni skulle hitta jennies kompis bara, jag var ju helt ovetandes !<3

2009-05-18 @ 18:32:18
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0