Dålig uppdatering IGEN!

I fredags var jag iallafall i skolan och slutade runt 12, åkte hem älsklingen hämtade mig vid tåget sen åkte vi ut på lövhagen och hade en jätte mysig picknick. Thom hade gjort jätte goda mackor och mys :) Sen på kvällen åkte vi hem till Mårten och såg den bästa filmen jag sett på länge. Gran Torino med Clint Eastwood, den är verkligen att rekommendera! Och självklart så ville Thom och Mårten att jag skulle baka paj, så det var bara att göra det. Och den blev super god!

Igår så var vi ute på lövet ett helt gäng och spelade kubb och fotboll. Det var Jag, Thom, Nylund, David, Kim, Mårten och Per var med ett litet tag också. Sen så BADADE vi, jag badade för FÖRSTA gången i år den 30:e maj, och jag är värsta badkrukan. Men svalkande var det ju i alla fall. Sen var jag och Thom tvugna att åka hem för Ella (Thoms farmor) skulle komma på middag, så det blev en mysig middag med familjen här hemma igårkväll, med god mat och vin :) Sen gjorde jag en jätte god fruktsallad till efterrätt också :) Sen åkte vi hem till Mårten och kollade på film igen. Vi hade ingen ork till något annat.


Idag ska vi väl dra ut med gänget igen och göra ungefär samma sak som igår, idag kanske man ska ta med sig badkläder? Haha jag hade sån tur igår, jag hade mina shorts jag inte haft på mig på länge (dom är rätt pösiga) och när jag skulle fixa snöret därnere såg jag att något stack ut, haha då var det ett par hotpants som jag letat efter jätte länge. Men det var bara tur för då kunde jag bada med dom :p


Nej nu ska jag byta kläder och så så vi kanske ska dra snart.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0