Älskade Syster 18 år 23/5!

Idag på förmiddagen så var jag på ösmo marknad med Carro, Aydan och hennes småsystrar. Det var väl helt okej, var dock myckte bättre förr eller så är det för man blivit äldre och inte tycker det är lika kul längre. Jag kom i alla fall hem med en klänning som skulle ha kostat 2099 men Aydan prutade ner till 200 åt mig :D Hon såg att dragkedjan var lite knas och trodde att den skulle gå sönder på en gång. Men jag kan säga er att jag har haft på mig den sen klockan 3 och den har fortfarande inte gått sönder :p


Sen runt halv 4-4  så åkte jag och Thom hem till Mamma och Stefan för att fira Sandra som fyllde 18 år idag (eller ska jag säga igår?) Det var i alla fall jätte mysigt. Vi hade det jätte kul alla tjejer i köket, Sandra hade tre kompisar där också ( Ida, Hanna och Jossan). Så det var jätte kul. Sedan så drog Hanna och Jossan runt 8 för att göra sig iordning och jag började sminka Sandra och Ida fixade hennes hår. Hon skulle ta 9 tåget in till stan för att dra till toxic. Och det hann hon ju precis. Haha lilla gumman var full som fan redan när hon drog hemifrån :p Men det är så det ska vara när man fyller 18 år :D Ida stannade kvar ett tag efter att Sandra och Thom hade dragit, Thom skjutsade bara henne till tåget men kom tillbaka sen. Även ida drog senm efter tag också. Så då blev det bara jag och Mamma kvar, Jossan kom i och för sig och snackade med oss lite emellanåt.

Hur som helst så har det vart en väldigt mysig kväll hemma hos mamma och jag har väl vart hemma runt en halvtimme nu. Så den här gången blev det verkligen en helkväll hos mamma vilket är skönt och mysigt. Hoppas på att Syster fick en trevlig kväll på toxic också och att det inte blev för mycket dricka. Nästa helg så ska jag dra med mig min kära Syster till Telegrafen då Governor Andy och Kapten Röd spelar :) Ska bli roligt att ta med henne på krogen.

Nu ska jag hoppa ner i sängen med min Älskling!

Min Outfit för kvällen!


Ida fixar det sista av Sandras hår.


Mamma och Jossan.


Sandra färdig fixad!


Jag och Sandra.


Jag och Jonas.


Jag och Jossan.




Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

hah ! Älskar bilder på Sandra när hon målar sig, ser ut som om hon sett något riktigt hemskt i spegeln :D.

2009-05-24 @ 22:35:41
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0