Helgen..

Nu börjar helgen lida mot sitt slut, men jag lider inte för det för jag är ledig imorgon! :) I fredags så var jag och Älsklingen bara hemma och hade det mys framför TV:n vi skulle egentligen kolla på X-fighters men vi orkade inte vara vakna till kl. 04.00 så vi strundtade i det. Lördags var det lungt på dagen vi var bara hemma, Thom drog och tränade ett tag. På kvällen så blev det fotboll Sverige - Portugal hemma hos Mårten, dock en väldigt tråkig match. Hände nästan ingenting spännande, Så matchen slutade med 0-0, vilket egentligen är bra för Sverige, men det hade vart bättre om dom vann.

Idag händer det inte så mycket vad jag vet än, ska väl ta och kolla lite kläder på Nelly. Thom sa att jag fick välja något som jag ville ha och beställa det så skulle han betala det så blir det hans födelsedagspresent till mig :) Jag beställde iofs nyss en klänning därifrån som jag fick i fredags som jag ska ha på lördag. Men om man beställer inom 14 dagar så blir det fraktfritt, iofs så var det fraktfritt när jag beställde klänningen också. Hur som helst så blir det nog en lugn dag idag. Vi ska väl kanske tvätta lite så vi får lite rena kläder, börjar bli en stor hög nu :p

Byebye Allihopa!

Egobild på mig :p

Kommentarer
Postat av: C.L

ne, nu har jag gett upp hoppet om jobbet,

har inte hört ngt ännu, och jag har hört att många har fått ja svar redan för 2 veckor sen,

Tycker att det är dåligt att de inte hör av sig !

men det kanske inte var "mitt öde" jag passar bäst på Hemtex ;) Jag Älskar dej ;) <3

2009-03-31 @ 10:43:38
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej men gumman ta det lungt, det kommer nog. Dom håller på med uttagningar veckan ut. Du kommer få det! Älskar dig med :) <3

2009-03-31 @ 21:11:55
URL: http://emtis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0