Helgen som vart!

Blev en mysmiddag hemma hos mamma, fast innan det så var jag tvungen att raka av Thom håret, det hade tydligen blivit långt :S Men sedan bar det av hem till mamma i snöandet och haglandet. Sen åt vi en super god middag, grillad fläskfilé och mammas potatisgratäng, love it! Sedan så blev det efterrätt "fruktcoctail" fruktsallad med vaniljglass, mm så gott! Sedan så var vi kvar ett litet tag och pratade och hade mys. Sedan åkte vi hem igen och gjorde oss iordning, och sedan kom Per och sedan kom P-O och hämtade oss för han skulle skjutsa oss till Sara och David. Sedan så hade vi det väldigt trevligt där. Sedan bar det vidare till Telegrafen väl där fastnade jag nere i rockbaren med Danne och snackade en massa med honom. Sen när jag väl kom upp så hittade jag Johan och pratade en massa med honom, sen blev det lite dans med Thom, Marcus, David, Mårten, Hultan och Joel. Sedan så började Governor Andy att spela. Så då stog jag och dansade med Johan och snodde vin av Roger, drack halva hans flaska med rödvin :P

Sedan när dom hade spelat klart så gick jag och Johan till baren och tog en flaska rödvin till :p Sedan gick vi ut på lastkajen och rökte och snackade lite med Danne och Jane. Sedan så gick vi upp till VIP logen och snackade med Governor Andy och bandet. Väldigt trevliga måste jag säga. Jag har ju träffat Governor Andy innan men då har vi bara hälsat lite snabbt för jag har jobbat. Men vi satt där och pratade ett tag och hade det väldigt trevligt. Jag fick hans nya cd-skiva av honom som han signerade till mig och ritade en fint litet hjärta :) :p

Sedan gick vi ut till dansgolvet igen för dom skulle sälja skivorna. Och jag krängde den första skivan åt dom :D Haha jag kanske kan bli en väldigt bra säljare trots allt :p Sedan så hittade jag Thom igen så jag tog med honom För att presentera honom för Governor Andy så dom snackade lite. Sedan så kände vi att vi var klara att gå hem så vi gick och hämtade jackorna och begav oss hemåt.

Hela dagen igår spenderades i stort sett i sängen framför TV:n sedan så blev det pizza med Mårten på Al Porto. Sedan så åkte vi till Willys och köpte till gottis. Där träffade jag Hobbe innan jag gick in som mobbade mig och tyckte att jag såg lite trött ut. Vilket inte var så konstigt med tanke på hur mycket vin jag hade druckit, och med tanke på att jag typ vaknade full igår morse. Efter att jag hade ätit lite frukost så började jag dock nyktra till :p

Den här dagen har dock vart rent jävla kaos, vaknade i morse av att telefonen ringde och tröck på snooze men telefonen snoozade inte =/ Jag måste verkligen lära mig hur den nya telefonen fungerar nu alltså. Så jag försov mig, vääldigt länge. Vaknade vid 11 eller nått av att Madde skickade ett sms till mig, och vi slutar kl 12. Så jag hade försovit mig väldigt mycket med andra ord. Aja jag kanske ska lära mig hur telefonen fungerar nu så jag inte försover mig imorgon. Lägger upp lite bilder här nedanför från i lördags :)

Byebye Allihopa!

Älsklingen & Jag!


Thom :)                      Governor Andy                   Thom & Johan
  

Governor Andy & Jag            Johan & Jag           Governor Andy & Jag
  

Min signerade skiva :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

En jäävla massa "sedan" i de här inlägget gumman :D

2009-03-18 @ 12:53:33
URL: http://jennielinnea89.blogg.se/
Postat av: Carro

;)

2009-03-23 @ 21:52:53
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0