.....

Jaha ännu en dag har gått. Igår blev det lungt hemma med Thom på förmiddagen sen fick vi båda något ryck och begav oss ut på lövhagen och sprang, känns inte kul idag kan jag säga. Det märks verkligen hur otränad man är, fy fan vilken träningsvärk jag har idag alltså. Sen på kvällen gick jag till centrum och träffade Carro efter att hon hade slutat jobbet.

Natten till idag var inge kul kan jag säga, först hade jag svårt att somna, sen när jag väl hade somnat så ringer min telefon 01.40 på natten, vad är det för jävla idiot som ringer 20 i 2 en vardagsnatt?! Självklart så var det från skyddat nummer det ringde, den jäveln som ringde gav sig inte heller utan fortsatte ringa till 02.15 inatt så jag har inte sovit speciellt mycket. Det blev 9 missade samtal och en gång svarade jag utan att säga något, så det blev 10 samtal allt som allt. Om den jäveln ringer inatt ska jag fan svara och se vem fan det är, men jag vill ändå sova för det tog kan jag säga. Oj vad trött jag har vart idag alltså, jag har knappt kunnar koncentrera mig, jätte jobbigt.

Som tur var så slutade vi aldrig kl 17 idag, jätte skönt. Utan 14.45 så får vi rast och tänker "fan vad jobbigt 2 timmar kvar" sen kommer vi tillbaka till klassrummet kl 15 och fortsätter med det vi höll på med innan rasten. Sen 15.15 säger han att han inte har något mer att ta upp idag. Först fattade jag inte riktigt vad det var som hände för jag satt i min egen lilla värld och ritade på ett papper, men när alla började packa ihop sina saker blev jag överlycklig.

Sen när jag var på tåget skickade jag sms till Jennie och bad henne följa med mig till centrum vilket hon gjorde. Även fast det bara var ungefär en halvtimme vi hann träffas så var det mysigt i alla fall, vi hann ju snacka lite om allt och ingenting. Vilket alltid är mysigt, och att man får prata av sig om massa saker också.

Nej nu ska jag prova ringa Jocke igen och se om han slutat spela och gå ut och ta en cigg.

Just det jag köpte ju en klänning från Nelly, as snygg kommer från Rare Fashion lägger upp en bild här nere. Tänkte att jag ska ha den på mig på lördag på min födeksedagsfest :) Den ser bättre ut på, jag lovar!

Bye Bye Allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0