Väldigt dålig uppdatering.

Ja nu har det blivit så igen, har itne skrivit någonting på flera dagar. Men i helgen så var det fullt upp med lägret och så. Men det gick hur bra som helst, inga olyckor eller så. Trevliga killar som kom och en del var bättre än andra på att köra, men alla hade iallafall lite erfarenhet utav det. Jag blev faktiskt lite överraskad för jag trodde inte dom skulle vara så bra som dom var. Men det var ju bara roligt att dom var bättre än förväntat. Det ända som var lite tråkigt var väl att vi hade sånt dåligt väder, det var regn och rusk. Dessutom så blev det nästan översvämmning där uppe. Men alla verkade nöjda iallafall.

Imorgon är det då midsommar också, vi var faktiskt duktiga och gick till systemet igår och köpte allt vi skulle ha. Vi brukar ju vara så dumma och fixa det i sista sekund men inte i år inte. Hur som helst så ska vi vara hemma hos Saras föräldrar, Thom ville inte vara här för han orkade inte städa även fast jag sa att jag kunde göra det. Men det är skönt att slippa vara här i år igen också, med tanke på förra året och hur det blev.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, hade inte så mycket att skriva i alla fall.


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Carroo

Haha , jo hon är rolig ;)

2009-07-02 @ 20:32:28
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0