Sweetspot All Stars Jam Episode 5 över!

Ja så var det över då, den här veckan har verkligen gått sjukt fort. Och det har vart fullt ös hela tiden, tidiga mornar och sena kvällar. Igår så var det då avslutning med en heldag på banan med mycke körning, grabbarna bjöd på en riktig show, synd bara att det inte var för en publik. Men det blir nog bra på film och bilder.

Senare så blev det grillning och det bjöds på hamburgare, som alla vräkte i sig. Mot kvällen blev det fotbollsmatch och även den sista deltävlingen mellan lagen. Det slutade med att grått lag öven vann fotbollen, och tog även hem segern över alla deltävlingar, 5-1 till det grå laget blev det. Och jag hejjade ju självklart på det grå laget eftersom min Thomsing var med i det.

Nu idag så känns det ju lite tråkigt att ala har åkt hem, men även skönt att slippa göra något idag. Det är ett så skönt gäng, alla är så roliga och så på sitt sätt, dessutom så kommer alla överens jätte bra. Men vi ses nog allihoppa igen, ska flörta in mig hos Thom så jag får följa med i höst någon gång på IFMXF där han är domare.

Flap kommer vi ju se till helgen igen, för han måste hämta sin hojj som han lämnade här. Och Rasmus bor ju i danmark så det är inte så långt, dessutom sa jag till honom att han får komma hit någon gång snart, och erbjöd honom vårat gästrum.

Men men hur som helst så har det var en väldigt rolig och lyckad vecka, jag har haft det riktigt roligt med åkarna. har kollat på när dom har kört och bara hängt vilket har vart väldigt roligt, även fast det kanske inte låter så. Men det har vart roliga samtalsämnen m.m.

Lägger uppp några bilder. Och för den som vill se hur det har sett ut under veckan så kan man gå in på sweetspot bloggen: http://www.sweetspotallstars.blogspot.com/

                                              

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0