Blir så förbannad!

Den här jävla kommunen är ju för fan hopplös!
Den 27 oktober så jobbade jag på humlans fritids och har fortfarande inte fått lön! Så idag har jag ringt till rektorn, men hon kunde ingenting göra. Så då fick jag ringa til växeln, som kollade i papprena, och hon sa att papprena har blivit inskickade och att det var konstigt att jag inte har fått någon lön. Men att hon skulle kolla upp det och att hon skulle ringa mig om det var något. Suck alltså! Jag blir så trött! Jag SKA fan ha mina pengar, det är flera månader sen jag jobbade!

Så nu är det bara att hoppas på att pengarna kommer någon gång.

Glömde ju också säga GRATTIS till min Älskade Mamma som fick sin brosch och betyg igår. Så nu är hon en utbildad undersköterska. Jag Älskar dig Mamma!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0