Sovdags!

Det blev inget åkande för mig idag, det var alldeles för varmt. Men älskling körde ett pass, ett lekpass. Men det var ändå skönt att bara sitta där uppe i solen.
Efter vi hade suttit där ett tag och käkat och Thom hade kört så drog vi och hämtade upp Mårten sen ut till Lövhagen och andra pump för att bada. Blev dock inge bad för mig, det var svinkallt i vattnet. Dessutom så tog världens jävla omväg för Thom sa att vi skulle gå joggingspåret för det skulle gå snabbare enligt honom. Vilket det inte gjorde, det tog oss dubbelt så lång tid att komma ut till andra pump.
Sen drog vi till Coop och handlade mat, drog hem till Mårten och lagade pizza, blev skit gott :) Även på Coop tog det hundra år för oss att hitta allt det vi skulle ha, suck. Och vems idé var det att vi skulle åka till Coop, jo självklart Thoms. Haha men han tog på sig det :p Bara för han tyckte att jag och Mårten gaddade ihop oss mot honom :p

Nej nu ska jag borsta tänderna sen hoppa i säng med Älskling!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0