Slapp dag, men ändå fått massa gjort.

Idag har det vart en väldigt skön dag har fått mycket gjort men ändå tagit det lungt.
Först så plockade jag ihop all tvätt som låg i torktummlaren sen så tvättade jag en maskin med massa byxor. Hängde upp den sedan tvättade jag en maskin till med massa annat som Thoms t-shirts och mina linnen m.m.

Mellan maskinerna hann jag med en lunch och tittade på the F Word och låg i soffan och vilade, medans Thom låg på golvet och slummra till lite. Efter jag hade hängt upp sista maskinen med tvätt så drog Jag, Thom och Sillen ner till båtbryggan där Pers båt ligger och fiskade. Efter ett tag så kom även Per och gjorde oss sällskap.

Sen drog vi hem käkade middag och kollade på the F Word igen. Jag pratade med Carro ett tag i telefonen också.
Vi sa att vi skulle försöka ses på fredag innan hon börjar jobba. Så vi får hoppas på att det blir bra väder för vi skulle ses i centrum och umgås där tills hon börjar jobba. Ska bli mys att träffa min Carro igen, inte för att det var så värst länge sen vi träffades, men ändå. Dom man värdesätter och älskar saknar man ju automatiskt när man inte träffat dom på ett tag.

Nej nu ska jag ta en cigg och sedan hoppa in i duschen med älsklingen. För att sen återigen kolla på the F Word, det är så bra och jag bara älskar Gordon Ramsay :D

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Carroo

hihi! jordgubbar äru gott :)

2009-07-09 @ 08:07:40
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: Sara

Goooooooordon ! My man !:D

2009-07-09 @ 22:54:23
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0