Onsdag...

Happ, idag är det onsdag också. Usch vad snabbt det går, snart kommer Karin, Bengt och Fliasa hem också.

Igår så var jag och fikade med Carro ett tag, vi hade det jätte mysigt :) Och igår så var det även bara vi två själva, det brukar inte hända så ofta :P Men men hur som helst, så blev det väldigt mycket prat och ett antal cigg. :)

Idag så ska nog jag och Thom åka upp till banan eftersom alla andra är på rassa och inte ens kunde fråga om vi ville följa med. Så då kan vi ju lika gärna åka upp dit, så man får lite träning gjord också. Man kan ju inte bara gotta sig hela sommaren :p

 Nej nu ska jag klä på mig lite kläder, ligger här med bara bh och trosor.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Stoffelago

Emma.. Båten va full om jag inte minns fel.. Det bokades dessutom igår att rassa va stället vi skulle till och ni va ju inte med.. Men vad gör man inte för att få gnälla lite!!

2009-07-15 @ 23:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0