Måndag...!

Jag orkade aldrig skriva igår hade massa annat för mig. Men jag klarade iallafall att vara vaken hela natten :) Så duktig jag är. Vi kom hem efter 7 någon gång i går morse, borstade tänderna och gick och la oss. Sen sov vi till typ 12 någon gång. Sen på eftermiddagen så drog vi och fiskade. Sedan drog vi hem hit till oss allihop och lagade mat. Det blev Fajitas och vanlig Taco :p Det var Jag, Thom, Nylund, Sillen och David. Riktigt mys! Vid 9 tiden så drog alla hem för att dom skulle spela allihoppa tillsammans.

Sen hände det inte så mycket mer, vi skulle kolla på em film igår men vi insåg att vi hade sett den redan, så Thom höll på att somna tills jag väckte honom :p Jag var hur pigg som helst, hade jätte svårt att somna.

Nej nu ska jag göra annat och lyssna på Sean Kingston - Fire Burning. Måste bara säga det att den är hur bra som helst, jag har gått och blivit kär i den ;)

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: CARROOO

Vi kan ju höras imorgon ;)



Har trappstädning också :)



<3

2009-07-13 @ 19:55:39
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0