Igår och idag!

Igår på dagen så var vi vid andra pump och badade och solade, blev inte så mycket bad för mig dock eftersom jag har röda veckan. Men jag kom ialla fall i vattnet en gång. Vi var ett helt gäng som åkte, riktigt kul faktiskt att nästan alla var med. Det var Jag, Thom, Calle, Per, Nylund, David, Sara, Sillen och Linda.

Sen åkte vi hem runt tre och då träffade jag Carina en liten stund, passade på eftersom hon ändå var här och vattnade Ingrids blommor och så. Vi bestämde att vi kanske skulle ta en fika på måndag då och ska hit och vattna blommorna igen. Ska bli riktigt kul, vi har inte träffats bara vi två och pratat på länge :)

Sen så kom Mårten hit, vi gick till konsum och handlade och sedan lagade vi mat. Det blev biffteki, klyftpotatis, tzatsiki, baguetter och lite vin, mums! Sedan så satt vi här hela kvällen och kollade på RedBull X-Fighters.

Idag så har Jag, Thom och Mårten vart i centrum, gått på systemet, vart i hamnen och käkat glass och haft det mys, även planerat inför kvällen också. Så ikväll blir det Garagefesten med Carro, Mårten, Marcus, Nylund, Calle Och Jennie om hon skulle med, hon hade väl inte riktigt bestämt sig. Men kul ska det bli iallafall!

Nu ringde Carro så måste prata med henne!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0