Hmm....

Har vart hos Mamma hela dagen, ringde henne i morse för jag har fått nå konstiga utslag i ansiktet som kliar så otroligt mycket, även feber till och från. När jag kom dit så hade det blivit värre och jag var svullen över och under ögonen, dessutom lite rödflammig.
Och mamma blev lite fundersam över vad det kunde vara för de sitter så tätt ihop, alltså inte vattkoppor jag nästan hoppats på fast ändå inte. Ringde även Karin och hon tyckte att jag skulle ringa någon eller gå till sjukan som kan veta vad det är. Men jag har avvaktat idag och ska till sjukan imorgon om det inte blivit bättre. Karin sa även att om jag får svårt att andas ska jag åka in på en gång för då kan det vara något farligt. Haha klart jag skulle åka in på en gång, jag skulle bli livrädd och ringa ambulansen.

Hur som helst så blir det nog att gå till sjukan imorgon iallafall. Vi var hos Mårten tidigare också efter vi hade ätit hos mamma. Och innan vi åkte därifrån så tog jag en cortison tablett av honom som ska vara bra mot allt. För Karin sa även att jag skulle ta en allergitablett (pollen) men har inga kvar, och hon sa att cortisontabletter kan hjälpa. Men den har inte hjälpt ett dugg, inte ens mot klådan. Ska prova och smörja in med helosan innan jag lägger mig och se om det hjälper lite iallafall.

Om det blir sjukan för mig imorgon så var Sara så söt och erbjöd sig att följa med :) Alltid skönt att ha henne med mig på sånt, hon snackar så bra och frågar alltid en massa :p Så jag ska ringa henne imorgon när jag vaknat och tagit en titt på hur mitt ansikte har sett ut.

Nej nu blir det en cigg, sen en film eller något med Älskling!
God natt på er!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0