God förmiddag(?)

Igår kväll så åkte jag och Thom först upp till Mamma efter att vi hade ätit, skulle hämta lite krämer som hon beställt och som jag skulle få :) Sedan så visade jag henne min medicin, får se om den hjälper för salvan var tydligen mot eksem och det är ju inte det jag har, jag har en allergisk reaktion. Men men hur som helst när vi åkte därifrån så pratade Thom med Fredd i telefonen så det blev så att vi åkte ut till Oxnö, alltså hem till Fredd och Linda. Först så kollade vi på alla bilderna från Sweetspot All Stars jam och fikade lite. Sedan så kollade vi på cross film (on the pipe 5).

Det var väldigt mycket kraschar i den filmen antagligen för dom slutade med att alla sa vad dom tyckte och kände för Jeremy Lusk (han som dog för ett tag sen när han körde fmx). Tror att det var lite så att filmen var dedikerad till Jeremy Lusk. Han var ju faktiskt en väldigt bra fmx åkare och var med i de största tävlingarna som Red Bull X-fighters och X-Games.

Idag har jag ingen aning om vad som händer än, vi får se helt enkelt. Känner mig inte 100 än heller, har fortfarande feber till och från, vilket är lite jobbigt för jag blir så trött och frussen. Ikväll eller rättare sagt inatt (04.00) så är det UFC gala också, får se om jag ens får vara med och kolla på den för Thom. Och om jag orkar hålla mig vaken, får ta en powernapp efter lunch och middag så kanske jag klarar mig :p

Nej nu ska jag göra något vettigt.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0