Garagefesten!

Blev en väldigt lyckad kväll igår. Vi hade det jätte roligt hemma hos Mårten och föra jag och tjejerna. Men en del ville dra tidigare så det blev bara Jag, Mårten, Carro och Jennie kvar. Men vi hade det jätte roligt spelade Guitar Hero Rock Band. Och jag sjöng så jag blev helt hes, haha.

Vid halv 12 ungefär så drog vi till garagefesten. Och där var det verkligen skit roligt. Speciellt när Hoffmaestro spelade. Det var ett sånt jävla drag alltså. Dom som hade gått innan dom spelade eller som inte var där överhuvudtaget missade verkligen något alltså. Hela publiken dansade i takt och hoppade som dom samtidigt rörde sig från ena sidan till den andra. Bokstavligt talat så gungade hela publiken från vänster till höger samtidigt som dom hoppade upp och ner helt sjukt att se. Men blev även nersprutad av skum under tiden som dom spelade, och det sprutades eld ur någon stor grej som stog i mitten utav publiken mitt emot scenen. Aa jag kan inte säga mer än att det var sjukt grymt.

Slänger upp lite bilder från kvällen!
                    


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: CARROOO

Wiiiiiiiiiie ! <3

2009-07-20 @ 09:49:16
URL: http://straws.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ;D ja nästan ;) WIE ! <3

2009-07-20 @ 19:41:11
Postat av: CARROOO

Haha ;) Ja :D <3 >Grattiis :P

2009-07-25 @ 08:42:53
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0