Fiska!

Snart så ska vi dra iväg och fiska. Nylund och Sillen kom hit nyss. Calle kom hit för ett tag sen, sen dess så har han och Thom suttit här och spelat. Så nu är det dom vi väntar på, segpropparna.

Idag så har jag faktiskt fått lite nytta gjord, har tvättat en maskin med tvätt och skicka länk med bilder och filmer till alla från campet. Nu väntar vi bara på skivan med bilderna från en tjej som var där och fotade också. Men henne har jag också mailat för att skynda på henne lite.


Synd att det ska vara sånt dåligt väder hela tiden, jag vill upp och köra mini. Har kört några pass ett par kvällar förra veckan tror jag det var. Gick riktigt bra faktiskt, jag lyckades till och med att hoppa över hela sista hoppet som dessutom är det brantaste och svåraste :D Thom bara skrek att jag hoppade över hela, jag fattade det först inte för adrenalinet bara pumpade och jag blev lite rädd. Jag trodde att jag skulle göra en framåt volt över hela hojjen eftersom jag landade med framhjulet halft ner i backen eller hur jag ska förklara det. Men sen blev jag mallig eftersom jag hoppade över hela hoppet, som är det värsta. Dessutom så i samma varv så körde jag upp för första hoppet på bakhjulet, skit kul! Tur att jag hade massa skydd på mig för en gångs skull.

Jag körde förra måndagen när både Thom och Fredd var med, efter att halmstad killarna hade åkt till sös. Och då sa Fredd till mig efter jag hade kört att jag måste börja köra med skydd eftersom jag kör mycket snabbare nu och hoppar i alla hopp.

Det med Halmstad killarna har jag ju inte heller berättat, men ena killen kraschade och jag fick plåstra om och rengöra hela armen och axeln på honom för han hade skrapat upp allt. Och dessutom så hade han brytit nyckelbenet. Det var tur att jag plåstrade om hans armbåge för det fick dom tejpa eller limma. Kan säga att det var ingen trevlig syn, skrapsår över hela axeln, armen och 2 stora på ryggen. Jag fick iallafall åka med dom till Nynäsakuten eftersom att dom inte hittade dit och där gick det snabbt dom tog in honom på en gång eftersom han blödde så mycket, så det var skönt att slippa kön. Sedan fick han en remiss till Sös för att röntga eftersom nyckelbenet var brutet.

Nej nu ska jag skynda på alla grabbarna så vi kommer iväg någon gång.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0