.....

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag igen. Men jag har gjort massa annat och inte orkat skriva helt enkelt. Det här kommer bli ett lite annorlunda inlägg. Jag har bestämt mig för att göra mitt liv bättre, och se till mitt eget bästa så jag mår bra och är lycklig.

Det är dels grundat på att jag är så trött på att ha massa falska vänner, om dom ens går att kalla vänner. Jag ser inte en person som min vän, där denne kommer till mitt hem utan att ens kunna säga HEJ innan den går in genom dörren. Eller inte ens pratar med mig, helt utan anledning. Jag vet inte ens vad jag har gjort för att personen ska sluta prata med mig. Men det är skitsamma för om det ska vara på den barnsliga nivån så har jag ingen anledning för att ha personen i mitt liv. För jag tycker bara sånt är barnsligt och tycker att man borde vara lite mognare än så. Jag har varken ork eller lust för att ha "vänner" som beter sig som 3 åringar.

En vän för mig är en person som jag alltid kan lita på och som jag vet alltid finns där för mig och ställer upp till 100 %. Om en person inte klarar av det så vill jag inte ha den personen som min vän helt enkelt. Jag har flera vänner som jag knappt träffar och inte pratar med så ofta men som jag vet alltid finns där för mig. Jag väljer helst en sån person istället för en person som jag träffar ofta men som är falsk och som jag inte kan lita på.

Jag har tänkt på det här i några dagar nu för det har hänt en del saker som fått mig att tänka på det och jag känner att jag inte orkar längre. Jag tänker inte ha ytliga vänner som inte finns där för mig när jag behöver det. Jag vet att jag inte kommer att må bra utav det och just nu ska jag bara fokusera på att må bra och vara lycklig. För jag har så mycket annat att vara lycklig för i mitt liv. Jag har min underbara pojkvän som jag bor tillsammans med, underbara svärföräldrar, en underbar familj, en bästa vän som alltid finns där för mig och jag för henne. Även andra vänner som alltid finns där och som jag har jätte roligt med.

Nu orkar jag inte skriva mer. Kanske skriver senare.

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Carroo

Thaank u :) <3

2009-07-07 @ 13:45:13
URL: http://straws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0